Reumatologia Rehabilitacja Medycyna estetyczna Pszczyna

Zapisz się w recepcji Śląskiego Centrum Tenisa: tel. 781 160 170 | tel. 32 210 11 61 lub tel. 605 056 324

Rehabilitacja

Dzięki opatentowaniu i wykorzystaniu przełomowej technologii INDIBA activ przez naszych specjalistów w RevitaClinic otwieramy nowe drzwi dla wielu pacjentów borykających się z bardzo uciążliwymi dolegliwościami układu ruchu. Terapia INDIBA to innowacyjna metoda elektroterapii wykorzystująca  fale radiowe o częstotliwości 448 kHz. Prąd o takiej częstotliwości aktywizuje procesy fizjologiczne na poziomie komórkowym zwiększając metabolizm, przez co przyśpiesza powrót do sprawności fizycznej. Efekty terapii odczuwalne są przez Pacjenta już po pierwszym zabiegu.

Dzięki odpowiedniemu wsparciu manualnemu ze strony naszych rehabilitantów oraz precyzyjnemu zastosowaniu tej technologii już po pierwszej wizycie możliwe jest znaczne obniżenie odczuwania bólu. Długotrwałe efekty uzyskuje się najczęściej po serii minimum 5 zabiegów, a trwałe po 2 lub kilku powtórzonych seriach.

Rehabilitacja w RevitalClinic oparta jest na połączeniu przełomowej technologii wraz z wykorzystaniem wiedzy i umiejętności naszych specjalistów. Dokładamy wszelkich starań, by każdy nasz Pacjent jak najszybciej wrócił do zdrowia, a w okresie rekonwalescencji otoczony był odpowiednią opieką.

Dla kogo

Osoby aktywne fizycznie, w podeszłym wieku, dzieci i sportowcy, to grupy osób najczęściej narażone na uszkodzenia układu mięśniowo-szkieletowego. Bardzo często borykają się one z wieloma objawami świadczącymi o urazach lub przeciążeniach układu ruchu, nie diagnozując jednak ich źródła. Nasi specjaliści poprzez wcześniejszą konsultację szczegółowo analizują przyczynę schorzenia, ustalając indywidualną strategię leczenia i ilość zabiegów dla każdego pacjenta.

Opatentowana przez nas technologia INDIBA activ przyspiesza powrót do zdrowia i pełnej sprawności zarówno w ostrych jak i przewlekłych schorzeniach narządu ruchu. To skuteczna i bezpieczna technika w leczeniu rehabilitacyjnym, dzięki której już po pierwszym zabiegu zauważalne są tak spektakularne efekty jak:

• zmniejszenie bólu,
  • zwiększenie ruchomości funkcjonalnej,
  • dotlenienie tkanek przyspieszające regeneracje,
  • poprawienie przepływu krwi i zwiększenie mikrocyrkulacji.

Przeciwwskazania

Terapia metodą INDIBA activ jest całkowicie bezpieczna. Jedynymi przeciwskazaniami do skorzystania z zabiegów z wykorzystaniem technologii fali radiowych jest posiadanie rozrusznika serca, aktywna choroba żylno-zakrzepowa oraz ciąża. W pozostałych przypadkach metoda ta jest kompletnie nieinwazyjna oraz bezpieczna nawet w przypadku chorób autoimmunologicznych i nowotworowych. Zabiegi są bezbolesne, przeprowadzane przez wykwalifikowanych pracowników. Efekty uzyskane po serii zabiegów są długotrwałe, a w większości przypadków całkowicie likwidujące przyczynę schorzenia.

Stosowaniu tej terapii w połączeniu z tradycyjną terapią manualną zwiększa szanse na pozbycie się dolegliwości i zapobieganie im.

W naszej placówce wykonujemy masaże, które dostosowane do schorzenia Pacjenta są doskonałym uzupełnieniem procesu leczenia.